Navolgend op de wereldwijde onrust van de afgelopen twee jaar en met normalisatie eindelijk aan de horizon, kijken velen uit naar de feestdagen. Prioriteiten zijn veranderd en mensen zijn op zoek naar duurzamere cadeau die zowel goed zijn voor de ontvanger als de planeet. Met dit in ons achterhoofd heeft Esse, bioklinisch huidverzorgingsmerk, een ultieme Festive Pack samengesteld vanuit onderzoek naar het microbioom om de huid te rewilden en de balans op een duurzame en natuurlijke manier te herstellen.
Esse produceert geavanceerde en probiotische huidverzorgingsproducten op een ethische en duurzame manier voor het milieu, de mensen die erbij betrokken zijn en de consumenten. advanced organic and probiotic skincare products in a way that is ethical and sustainable for the environment, the people involved and its consumers. De verwoesting van de afgelopen paar maanden hebben gezorgd voor een positieve trend in het vernieuwen van de menselijke interactie met de natuur. Er is een steeds hogere inzet om de aarde te verbeteren en ondertussen ook het individu – helemaal in lijn met de kernwaarden van Esse.
Deze limited-edition festive cadeaupack bevat Esse’s Sensitive Cleanser, Sensitive Toner, Nourish Moisturiser, Resurrect Serum, en Protect Oil in één gemakkelijke verpakking. Alle vijf producten hebben de perfecte maat voor 30-dagen gebruik – en zijn perfecte reisverpakkingen of een goede start om kennis te maken met Esse.
WAT MAAKT DE ESSE FESTIVE PACK ANDERS?
1. Het rewild de huid
Wereldwijd was en stress en angst in één of meerder vormen gedurende de afgelopen maanden. Dit kan nadelig uitpakken voor huidgezondheid, maar in plaats van dit proberen te verdoezelen met een oneindig aantal producten, moedigt Esse aan om de huid te rewilden. Net zoals de mensheid weer balans probeert te vinden met de natuur, is het belangrijk om de natuurlijke microbiële balans op de huid ook te herstellen.
De Esse Festive Pack biedt een superzachte productlijn ontworpen om de barrièrefunctie te versterken en een gezond huidmicrobioom te ondersteunen. De producten bevatten pre,- en probiotica, zijn pH gebalanceerd en bevatten geen agressieve conserveermiddelen of synthetische chemische ingrediënten.
2. Een ethisch cadeau
Er is een afname in de winst-gedreven mindset, waarbij mensen worden aangemoedigd om constant te kopen en te upgraden, zonder rekening te houden met de consequenties. De klant van vandaag de dag is beter geïnformeerd; ze willen weten dat het product en zijzelf een gedeelde visie hebben voor een beschermd milieu. Om trouw te blijven, de Esse festive Pack is van begin tot eind duurzaam en CO2-neutraal geproduceerd. De Esse producten zelf zijn biologisch, vegan, dierproefvrij en biologisch afbreeknaar, dus elke verpakking brengt een goed bericht mee, terwijl de verpakking volledige recyclebaar en plastic-neutraal is.
3. Het ideale reispakket
Dit supercompacte 30-dagen pakket is niet alleen het perecte cadeau, maar is ook ideaal als reispakket. Grenzen gaan weer open en mensen staan klaar om de wereld weer te ontdekken na alle restricties, dit feetselijke seizoen zal er waarschijnlijk één worden die gericht is op avontuur.
4. Het is waar voor je geld
Het unieke design van deze 30-day Festive Pack betekent dat klanten meer Esse producten krijgen voor minder geld! De 5 producten van de Sensitive lijn zijn speciaal gemaakt om een complete maand me te gaan – de perfecte tijd om de eerste ongelooflijke resultaten van rewilden te zien.
5. Het heeft alle Esse voordelen
Esse is een leider geworden in rewilding technieken door het herstellen van het huidmicrobioom met probiotica en groene chyemie. De voordelen voor de huid zijn:
- Verbeteren van hydratatie, maakt de huid gladder en zachter.
- Kalmeren van de gevoelige huid en verminderen van roodheid.
- Huid beschermen tegen vervuiling en pathogenen.
- Verbeteren van huidelasticiteit en vermindering van het ontstaan van rimpels.
- Werken richting meer balans en een beschermend huidmicrobioom.
De Esse limited edition Festive Pack is beschikbaar via alle Esse verkooppunten.
Klik hier voor het dichtstbijzijnde verkooppunt.